سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

حل مشکل جفت معاملاتی بیت کوین

طراحی وب سایت حرفه ای

حل مشکل جفت معاملاتی بیت کوین

۳۹۵ بازديد

یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از ارزهای دیجیتال به طور کلی، بیت کوین است. بیت کوین تقریباً برای خرید ارزهای دیجیتال دیگر مورد نیاز است. بیت کوین موفقیت پروژه های دیگر را به دلیل وابستگی به آن فلج می کند. Junktion راه حلی برای مشکل جفت معاملاتی بیت کوین دارد که به کاربران اجازه می دهد اقلام خود را با هر ارز دیجیتالی که می خواهند معامله کنند، به کاربر نهایی اجازه می دهد از کارمزد اجتناب کند و ارز دیجیتال مورد نظر خود را دریافت کند.

    زمانی که به موضوع جفت معاملاتی بیت کوین فکر می کنید باید به این قیاس فکر کنید.

(دست زدن را فراموش نکنید)

در مورد رفتن به یک سفر دور در جایی در آمریکا فکر کنید. در برخی موارد باید عوارض پرداخت کنید. این عوارض یک شر لازم برای رسیدن به سرزمین جدید است. این عوارض مانند کارمزد تراکنش های بلاک چین هستند. هر بار که خرید و فروش می کنید مجبورید به آنها پول بدهید. آنها اجتناب ناپذیر هستند.

خرید بیت کوین و سپس خرید آلت کوین با آن روش سنتی قدیمی خرید بیت کوین است. اکنون راه حل بسیار بهتری برای نادیده گرفتن این عوارض و یا هزینه ها وجود دارد.
راه حل ما

Junktion.io به کاربران اجازه می دهد اقلام خود را با هر ارز دیجیتالی که می خواهند معامله کنند. این امر باعث می‌شود که از کل خسارات تجارت از طریق بیت کوین برای به دست آوردن هر آلتکوین جلوگیری شود. ما شما را در هزینه ها صرفه جویی می کنیم و با ارائه یک جایگزین قانونی برای کسب ارز دیجیتال به شما راه حلی برای جفت معاملاتی بیت کوین ارائه می کنیم.
هیچ کس هزینه ها را دوست ندارد

کارمزدها یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که مردم صاحب رمزارز نیستند. اجبار مردم به پرداخت هزینه تنها به فرزندخواندگی منجر می شود. باید جایگزین هایی برای خرید بیت کوین و همه ارزهای دیجیتال دیگر وجود داشته باشد.

بازگشت به عوارض در یک مثال بزرگراه. راهی وجود ندارد که بتوانید بدون جریمه از پرداخت کنندگان عوارض عبور کنید. اگر فقط می توانستید بر فراز آنها پرواز کنید و مستقیماً به جایی که می خواهید بروید برسید. این خوب خواهد بود.

Junktion راهی برای افراد برای به دست آوردن ارز دیجیتال بدون پرداخت هزینه است. در مثالی که استفاده می‌کنیم، یک ماشین پرنده ساختیم که جاده مخصوص به خود را دارد.
آدرس دهی و حل جفت معاملاتی بیت کوین

کالای شما با هر جفت تجاری قابل معامله است. این بدان معناست که آیتم شما می تواند مستقیماً به بیت کوین، اتریوم، ریپل، ترون، ایوس، نئو، استلار یا هر جفت ارز دیجیتال رایج دیگر تبدیل شود. هر سکه در بایننس پذیرفته می شود.
برنامه بازار ارز دیجیتال ما

تنها واسطه بین ارز دیجیتال شما Junktion و خریدار/فروشنده در بازار ارز دیجیتال ما است. ما اکنون در مرحله بتای اولیه هستیم که فاز فروشگاه پیاده را فرا می خوانیم. به عنوان یک mvp برای آماده شدن برای dapp بازار خود، ما در حال خرید اقلامی هستیم که روی آن فروخته می شوند.

در ماه‌های آینده، ویژگی‌های جدیدی را عرضه خواهیم کرد. در این مدت Junktion این مرحله پیاده را ادامه خواهد داد. ما می‌خواهیم جایگزین قانونی برای کسب ارز دیجیتال باشیم و می‌توانیم از تمام کمک‌هایی که می‌توانیم استفاده کنیم. ما فرصت های شغلی و راه های زیادی برای مشارکت داریم لطفا ایمیل خود را در سایت بگذارید.

مسائل معاملات بیت کوین تا زمانی که جایگزین های جدی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت. بازار کریپتو ما بر روی موارد زیر تمرکز خواهد کرد:

- امن و آسان برای استفاده

- پرداخت سریع و سریع

- قیمت گذاری منصفانه

- کارمزد صفر

بسیاری از دپ‌های بازار ارزهای دیجیتال و سایر شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند تجارت را غیرمتمرکز کنند، در بسیاری از زمینه‌های مختلف برای درک کل مشکل شکست می‌خورند.
شما نمی توانید به طور کامل غیرمتمرکز تجارت کنید

آیا شما حتی می خواهید؟ تصور کنید اسلحه ها و تمام بازار سیاه دوباره به سطح می آیند. یکی دیگر از جاده ابریشم چیزی نیست که ما برای ارزهای دیجیتال به آن نیاز داریم. Junktion چیزی شبیه به آن نیست. ما یک تجربه خرید منحصر به فرد و سرگرم کننده هستیم که توسط بلاک چین اتریوم برای شما به ارمغان آمده است.
Junktion در حال حل مشکل جفت معاملاتی بیت کوین است

تسلط بیت‌کوین به بقیه بازار آلت‌کوین‌ها پیوند شدید قیمتی می‌دهد و اغلب بیت‌کوین کل بازار را تعیین می‌کند، زیرا ارزش بازار غالب در صنعت را در اختیار دارد.

ورق زدن بیت کوین ممکن است واقعاً به نتیجه برسد. اکثر مشتریان ما از سکه‌هایی مانند ETH، Stellar، Ripple، Litecoin پشتیبانی می‌کنند تا چند مورد از محبوب‌ترین گزینه‌ها را نام ببرند. سلطه بیت کوین در نهایت زمانی به پایان خواهد رسید که تعداد کافی دپ اتریوم وجود داشته باشد که دارای همان خلأ و بیشتر باشد. به عنوان مثال، اگر تمام کاربردهای منطقی بیت کوین را جمع آوری کنید، aqnd آنها را با سکه ها و برنامه های دیگر در شبکه ETH جایگزین می کند. این حتی ممکن است بهترین چیز برای حل مشکل جفت تجارت بیت کوین و تسلط باشد.

فقط آینده خواهد گفت، ما می دانیم که سهم خود را برای کمک به کریپتو به طور کلی انجام می دهیم.
امیدوارم این مقاله به حل مشکلات شما کمک کرده باشد. اما در صورت بروز مشکل در هنگام جابجایی ارزها، هنگام کار با کیف پول ها، صرافی ها و به طور کلی هنگام برخورد با مشکلات هنگام ترید کردن می توانید با بخش کریپتو همراه کاراگروپ تماس حاصل فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.