یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تعمیر یخچال

طراحی وب سایت حرفه ای

تعمیر یخچال

۲۹۶ بازديد
خدمات تعمیر یخچال از خدماتی است که توسط تعمیرکاران آی پی امداد در منزل و یا محل کار شما ارائه می شود و صرفا شامل مناطق و محله های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می شود. خدمات تعمیر یخچال در تهران که از سوی آی پی امداد به کاربران ارائه می شود، بدون حمل و جا به جایی این وسیله صورت گرفته و به طور کامل از طریق اعزام تکنسین به محل، انجام می پذیرد.
با این حال، پس از بررسی و عیب یابی یخچال، قطعاتی هم چون یخ ساز و یا برد الکترونیکی که دچار آسیب شده باشند، از این وسیله جدا شده و سپس با انتقال آن به کارگاه و در طی 24 ساعت، تعمیر و سپس مجدد در جای خود نصب می شود. اما به طور کلی در بیش تر موارد و خرابی های پیش آمده، تجربه تعمیرکاران ثابت کرده است که همان روز همگی آن ها برطرف شده و کارایی یخچال مجدد به روال سابق خود بازگشته است.
تعمیر یخچال در تهران

بیش تر در مورد آی پی امداد بدانید...

آی پی امداد یک تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی به شمار می آید که از دهه 70 شمسی، فعالیت خود را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در تهران، آغاز کرده است و تا به امروز توانسته است با ارائه خدمات مقرون به صرفه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر در سر تا سر استان تهران، رضایت جمع کثیری از مشتریان خود را جلب نماید.
در آی پی امداد با در نظر گرفتن برند و ایراد ایجاد شده در عملکرد یخچال، تعمیرکار به شما معرفی می شود. ضمن این که پس از ثبت درخواست، از سوی این تعمیرگاه، پنل کاربری برای هر متقاضی ایجاد می گردد تا دسترسی به اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار، کد اشتراک، زمان حاضر شدن تکنسین بر اساس توافق با مشتری در محل، امتیاز خدمات تکنسین، فاکتور و مدت زمان گارانتی، ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی و... صورت بگیرد.
علاوه بر این، از مزایای بهره مند شدن از خدمات ارائه شده توسط آی پی امداد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • ارائه فاکتور رسمی
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تجربه ای بیش از نیم قرن در زمینه تعمیرات یخچال
  • امکان تعمیرات یخچال در محل
  • گارانتی تا 12 ماه
  • پشتیبانی شبانه روزی

با آی پی امداد تماس بگیرید و از خدمات تعمیراتیخچال در تهران استفاده کنید

تماس با آی پی امداد که به عنوان تعمیرگاه یخچال تهران شناخته می شود، برای افرادی که تصمیم دارند اختلالات ایجاد شده در عملکرد دستگاه خود را برطرف کنند، کار چندان دشواری نمی باشد. متخصصین حاضر در این تعمیرگاه، تعمیر یخچال در تهران را به صورت حرفه ای انجام می دهند.
حال لازم است در جهت استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در تهران، موارد زیر را انجام دهید:
  • برای این که امکان استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در تهران برای شما مهیا شود، لازم است با شماره 02158941 و یا 02191093903 تماس بگیرید.
  • البته از طریق سایت آی پی امداد نیز امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز فراهم شده است.
  • پس از تماس، پروفایل شخص تماس گیرنده در سامانه به ثبت می رسد و از طریق پیام کوتاه، آدرس پنل کاربری از سوی این مرکز ارسال می گردد.
  • آدرس پنل کاربری، از موارد زیر تشکیل شده است:
  1. مشخصات تکنسین مشخص شده به همراه عکس و کد اشتراک مشتری
  2. ساعت و زمان حاضر شدن تعمیرکار یخچال در محل، بر اساس زمان توافق شده
  3. امکان مشاهده فاکتور پس از درج امتیاز برای تکنسین
  4. امکان مشاهده مدت زمان گارانتی صورت گرفته برای خدمات ارائه شده
  5. برقراری ارتباط آنلاین و شبانه روزی با واحد پیگیری و پشتیبانی
  • تعمیرکار یخچال که از سوی آی پی امداد برای ارائه خدمات تعیین شده است، طبق ساعت مشخص شده و به توافق رسیده، به منظور ارائه خدمات در محل مد نظر شما حاضر خواهد شد.
  • استفاده از قطعات با کیفیت در زمان تعمیر یخچال، یکی از اصول کاری تکنسین های تعمیرگاه آی پی امداد می باشد.
  • پس از این که پایان کار از سوی تعمیرکار یخچال اعلام شد، می توانید با ثبت امتیاز برای تکنسین و خدماتی که دریافت کرده اید، فاکتور را مشاهده نمایید.
  • در آخر واحد هپی کال به منظور بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات تعمیر یخچال، تماس گرفته و انتقادات سازنده را در مسیر پیشرفت خود به کار می گیرد.
  • از زمان ثبت درخواست خدمات تا آخرین روزی که گارانتی ارائه شده به اتمام می رسد، امکان استفاده از پشتیبانی واحد کنترل کیفیت، پیگیری و شکایت برای مشتریان و کاربران وجود دارد.
تعمیرات یخچال در منزل

شیوه ارائه خدمات از سوی تعمیرگاهیخچال چگونه است؟

تعمیرگاه ها به طور معمول به عنوان محل و مکانی شناخته می شوند که خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه و یا وسیله ای را ارائه می دهند. تعمیرگاه یخچال نیز به مکانی گفته می شود که افرادی به عنوان سرویس کار یخچال در آن فعالیت می کنند.
بسیاری از شرکت ها که در زمینه ارائه خدمات تعمیرات یخچال فعالیت می کنند، با انتقال دادن این دستگاه از منزل مشتری به تعمیرگاه، شرایطی را ایجاد می کنند تا با عدم حضور تکنسین در محل مشتری، امکان تعمیر دستگاه های بیش تری توسط یک تکنسین فراهم شود.
مرکز تعمیر و سرویس یخچال که نام دیگری برای تعمیرگاه یخچال می باشد، به عنوان محل و مکانی مشخص شده جهت تعمیر یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. در این تعمیرگاه ها، تکنسین های ماهر و متخصص، ایرادات به وجود آمده در عملکرد یخچال را مورد بررسی قرار داده و پس از عیب یابی، برای رفع آن اقدام می کنند. بهتر است بدانید که یک تعمیرگاه یخچال می تواند تحت نظارت تولید کنندگان یخچال فعالیت داشته باشد و خدمات تعمیر و نگهداری را به مصرف کنندگان ارائه دهند.
این تعمیرگاه ها خدمات معمول و اصول نگهداری پیشگیرانه را عرضه می دارند و در صورت بروز مشکلاتی نظیر خنک نشدن یخچال، نشتی آب، نشت گاز و دیگر مشکلات مکانیکی، ارجاع یخچال به تعمیرگاه لازم می شود.
علاوه بر این، مراکز تعمیر یخچال در سر تا سر تهران فعالیت دارند و این امکان را فراهم کرده اند تا مشتریان با مراجعه حضوری، اقدام به استفاده از خدمات آن ها نمایند. با این حال تعمیرگاه های یخچال امروزی به منظور ایجاد رفاه بیش تر برای مشتریان خود، با اعزام تعمیرکار به محل، از اتلاف وقت آن ها جلوگیری کرده و تعمیرکار پیش روی مشتری عیب یابی یخچال را انجام می دهد.
این نوع از خدمات با توجه به گرانی هزینه های حمل و نقل و یا مشغله های روزمره افراد، مقرون به صرفه می باشد و دیگر حمل یخچال به تعمیرگاه صرفه اقتصادی زیادی ندارد!
آی پی امداد به عنوان بهترین تعمیرگاه یخچال در تهران، جهت جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مقرون به صرفه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های آن ها، با اعزام تکنسین یخچال به محل و یا منزل، خدمات مطلوب و رضایت بخشی را ارائه می دهد. پیشنهاد می دهیم برای برقراری ارتباط با این مرکز با شماره های 02191090903 و یا 02158941 تماس حاصل نمایید.

تعمیر یخچال در تهران، خدماتی مقرون به صرفه با مزایای بی نظیر!

با داشتن تجربه و سابقه فراوانی که آی پی امداد در زمینه تعمیر یخچال در بین مصرف کنندگان مناطق 22 گانه شهر تهران، جایگاهی ویژه را به خود اختصاص داده است. به همین خاطر در هر یک از محله های پایتخت که سکونت دارید، می توانید از طریق تماس با شماره های 02158941 و 02191093903، از خدمات مقرون به صرفه ای که این مرکز ارائه می دهد، استفاده نمایید.
ضمن صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت در زمان استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر در تهران، امکان بهره مند شدن از مزایای زیر نیز وجود دارد:
  • امکان استفاده از خدمات تعمیر در محل
  • به کار گیری قطعات اورجینال حین تعمیر
  • بهره مند شدن از پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی در پنل کاربری
  • استفاده از گارانتی 12 ماهه

خدمات تعمیر یخچال در منزل؛ بدون هزینه اضافی، بدون اتلاف وقت

یخچال هایی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یخچال های خانگی شناخته می شود، در موارد زیر خلاصه می شوند:
  • یخچال تک
  • یخچال فریزر
  • ساید بای ساید
  • یخچال فریزر دو قلو
  • یخچال بالا فریزر پایین
خدماتی که در جهت تعمیر یخچال در منزل ارائه می گردد، تمامی مدل های نام برده شده را شامل می شود. از این رو اگر یخچال شما کارایی اصلی خود را از دست داده است و نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد، می توانید از تعمیرکاران یخچال آی پی امداد کمک بگیرید.
تعمیرکاران از سوی این مرکز به منزل شما اعزام می شوند و شما ضمن استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل، می توانید از مزایای زیر نیز برخوردار شوید:
  • با بالا بودن هزینه حمل و نقل یخچال، در زمان استفاده از خدمات تعمیرات یخچال در محل، مجبور به پرداخت این هزینه نخواهید بود.
  • ممکن است در زمان جا به جا کردن یخچال، آسیب دیگری به آن وارد شود که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در منزل، از بروز این اتفاق جلوگیری خواهد شد.
  • مجبور به تحمل ترافیک های سنگین شهری برای رفت و آمد به تعمیرگاه نیستید.
  • حضور تعمیرکار یخچال در محل این امکان را میسر می سازد تا سوالات خود را شخصا از او بپرسید.
  • امکان نظارت بر مراحل تعمیر یخچال وجود داشته که این شرایط صرفا از طریق سرویس در محل فراهم خواهد شد.

تعمیرات یخچال فریزر در محل

در زمان استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر در محل، اقدامات زیر انجام می گیرد:
  • شارژ گاز یخچال در محل
  • تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب با قطعات سالم و سازگار با برند یخچال
  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال فریزر در صورت لزوم
  • تعویض لاستیک درب یخچال، فیلتر آب و دیگر قطعاتی که با گذشت زمان مستهلک می شوند.
  • تمیز کردن یخچال در حضور مشتری
استفاده از خدمات تعمیرات یخچال خانگی، به قدری در میان مصرف کنندگان و افراد جامعه رواج پیدا کرده است که هر روز به تعداد طرفداران این خدمات اضافه می شود و آی پی امداد با در اختیار گذاشتن خدمات زیر، سعی دارد تا با تمایز زیادی خدمات یخچال در محل خود را ارائه دهد:
  • اعزام تعمیرکار پس از ثبت درخواست در کم تر از یک ساعت
  • حضور تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر یخچال در منزل با ابزار آلات کامل
  • رعایت تمامی موارد بهداشتی در حین ارائه خدمات توسط تعمیرکار آی پی امداد
  • تعمیرات یخچال در منزل مشتری بدون خارج کردن آن از محل
با این که سیستم خنک کننده یخچال و فریزر در تمامی دستگاه ها عملکردی مشابه دارد، نحوه عیب یابی آن در برند های موجود در بازار، متفاوت می باشد. به همین دلیل آی پی امداد برای هر یک از برند های ایرانی و خارجی که در بازار موجود هستند و توسط مصرف کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند، تعمیرکار یخچال اختصاصی در نظر گرفته است.
تکنسین ها هر کدام تخصص تعمیر برند های مشخصی را دارند و می توان گفت که تعمیرات یخچال فریزر در مجموعه آی پی امداد توسط تعمیرکاران هر برند صورت می گیرد تا این خدمات کاملا تخصصی به مشتریان ارائه شود.

سرعت بیش تر تا 50 درصد با خدمات تعمیر یخچال فریزر در آی پی امداد

زمانی که یخچال معیوب می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، در صورتی که مشکل به وجود آمده در کوتاه ترین زمان برطرف نشود، با توجه به وظیفه اصلی این دستگاه، یعنی جلوگیری از فساد مواد غذایی، ممکن است متضرر شده و علاوه بر پرداخت هزینه تعمیرات یخچال، مجبور به پرداخت هزینه جداگانه برای خرید مواد غذایی نیز شوید.
حال مجموعه آی پی امداد با ارائه خدمات تعمیر یخچال در کوتاه ترین زمان ممکن، از بروز این ضرر و زیان جلوگیری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق اعزام تعمیرکار یخچال، خدمات تعمیر یخچال در منزل را ارائه می دهد.
از این رو به جرات می توان گفت که با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل آی پی امداد، امکان صرفه جویی تا 75 درصد در هزینه ها و 50 درصد در زمان وجود دارد.

با تعمیرکار یخچال آی پی امداد بیش تر آشنا شوید

آی پی امداد با ایجاد فیلتر های متعدد و سختگیرانه در استخدام تعمیرکار یخچال، سعی دارد تا پس از حاضر شدن در منزل مشتری، دارای ویژگی های زیر باشد:
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان با آرامش وحوصله
  • رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافتی در محل و منزل مشتری
  • استفاده از قطعات با کیفیت موجود در بازار زمان تعمیر یخچال
  • حضور به موقع و آن تایم در محل بر اساس توافق انجام شده با مشتری
  • ارائه گارانتی برای خدمات انجام شده به پشتیبانی فنی

تعمیرکار سیار یخچال چه کسی است؟

آی پی امداد از تعمیرگاه های لوازم خانگی معتبر در تهران به شمار می آید که با ارائه خدمات تعمیر یخچال در محل، سعی دارد تا تمامی مصرف کنندگان و مشتریانی که در محله های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی پایتخت سکونت دارند را از این خدمات بهره مند کند.
به همین خاطر این شرایط را فراهم کرده است تا مشتریان و مصرف کنندگان بتوانند از طریق تماس با شماره های 02158941 یا 02191093903 امکان استفاده از خدمات تعمیرکار سیار در محل را به منظور تعمیرات یخچال خود داشته باشند.

کدام سایت تعمیر یخچال بهتر است؟

در زمینه تعمیر یخچال در تهران، سایت های زیادی فعالیت دارند که خدمات خود را ارائه می دهند و امکان دسترسی به آن ها با جست و جو در اینترنت میسر می باشد. با این حال، بهترین سایت تعمیرات یخچال باید بر اساس آمار و میزان رضایت مشتریان آن معرفی شود:
  • وب اپلیکیشن تعمیرات یخچال آی پی امداد
  • وب سایت تعمیر یخچال فریزر امداد آی پی
  • سایت تعمیرات یخچال هوم خانه
در واقع اولین اصل مشخص کردن بهترین سایت تعمیر یخچال، رضایت مشتریان می باشد. هم چنین باید در نظر داشت که بر اساس تعرفه های تعیین شده، هزینه های معقولی برای ارائه خدمات دریافت شود. ضمن این که در صورت نارضایتی مشتریان و عدم رسیدگی به این موضوع، سایت می تواند نمرات منفی زیادی از سوی آن ها دریافت کند!
تعمیرات یخچال در منزل

چه تفاوتی بین یخچال ساز و یخچال درست کن وجود دارد؟

یخچال ساز یا یخچال درست کن به افرادی گفته می شود که این روز ها با نام تکنسین و یا سرویس کار شناخته می شوند و به منظور تعمیر یخچال به منزل و یا محل کار مشتریان اعزام می شوند.
از دیگر لغاتی که معادل تعمیرکار یخچال می باشند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • تکنسین یخچال
  • سرویس کار یخچال
  • مهندس یخچال
  • تعمیرکار
  • یخچال درست کن
  • یخچال ساز

آیا سرویس یخچالضرورت دارد؟

برای جلوگیری از برخی خرابی های جبران ناپذیر یا هزینه بر، سرویس یخچال ضرورت پیدا می کند و انجام سرویس دوره ای می تواند نقش مهمی در حفظ و نگهداری از این دستگاه داشته باشد. از این رو برای انجام این کار به صورت اصولی، بهتر است به موارد زیر توجه نمایید.
  • فیلتر آب را متناسب با مصرف شخصی عوض کنید.
  • حتما دفترچه راهنمای فارسی یخچال را به خوبی مطالعه کنید.
  • به عنوان مصرف کننده حرفه ای باید با عملکرد و قابلیت های ویژه و خاص یخچال آشنا باشید و در مورد نگهداری، تنظیمات و یا اشکالات معمول آن اطلاعات کاملی را داشته باشید.
  • پیش از این که برای سرویس یخچال اقدام کنید، آن را به خوبی تمیز نمایید.
  • باید مواد غذایی موجود در یخچال را خارج کنید و با استفاده از محلول آب و مایع ظرفشویی آن را تمیز نمایید. حتما به خوبی کلیه سطوح داخلی و خارجی را نظافت کنید.
  • پشت یخچال را تمیز کرده و از عدم وجود گرد و غبار اطمینان خاطر کسب کنید.
  • وجود گرد و غبار مانع از عبور هوای تازه و خنک از دستگاه می شوند و در نهایت عملکرد سرد کننده یخچال را با ایراد موجه می کند.
  • تنظیمات دما را به درستی انتخاب کنید.
  • برخی از یخچال ها تنظیمات دمایی جداگانه برای بخش یخچال و فریزر دارند. باید دمای مطلوب و مناسبی را تنظیم نمایید.

راهکار هایی برای پیشگیری از تعمیریخچال

در صورتی که یخچال نیاز به تعمیر داشته باشد و امکان پرداخت هزینه تعمیراتی برای رفع ایرادات و مشکلات آن وجود نداشته باشد، بهتر است موارد زیر را برای نگهداری اصولی این دستگاه مد نظر قرار دهید:
  • در زمان خرید یخچال، به میزان مصرف انرژی آن توجه کنید.
  • زمان راه اندازی یخچال، باید ترموستات روی مقدار متوسط قرار بگیرد.
  • به کار گیری محافظ برق از بروز ایراد به علت نوسانات برق جلوگیری می کند.
  • در زمان یخ زدگی یخچال، آن را بلا فاصله به صورت دستی یخ زدایی نمایید.
  • چنان چه یخ زدایی به صورت خودکار انجام می گیرد، اما یخ ها آب نمی شوند، یخ زدایی یخچال باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • از جدا کردن یخ ها با ابزار تیز خودداری کنید. این کار آسیب جدی به اواپراتور آلومینیومی وارد شده و منجر به خروج گاز یخچال می شود.
  • از قرار دادن یخچال در کنار گاز و وسایل گرمایشی اجتناب کنید.
  • قرار دادن غذای داغ داخل یخچال، آسیب جدی به موتور آن وارد می کند.
  • نباید مواد غذایی را بدون درپوش داخل یخچال قرار داد.
  • در زمان تمیز کردن یخچال، اتصال برق آن جدا شده و پشت دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.
  • برای خارج شدن در منزل در مدت زمان کوتاه مانند مسافرت، باید ترموستات یخچال به روی درجه های پایین تر تنظیم گردد.
برای چه مشکلاتی نیاز به تعمیرکاریخچال داریم؟
این امکان وجود دارد که مشکلات مختلفی برای یخچال رخ دهد که در نهایت نیاز به بررسی تعمیرکار یخچال باشد:
  • صدای یخچال فریزر تغییر کرده است.
  • آسیب دیدن لاستیک اطراف درب یخچال فریزر
  • گرم شدن بیش از حد موتور
  • عدم انجماد مواد غذایی
  • عدم روشن شدن یخچال
  • بروز مشکل سرد نشدن یخچال
در صورتی که هزینه تعمیر یخچال سنگین می باشد و مهارت کافی برای عیب یابی و تعمیر یخچال را دارید، در ادامه با درج پرسش و پاسخ های سایت آی پی امداد، امکان رفع این ایرادات وجود دارد.

آیا یخچال فریزر نیاز به تعمیر دارد؟

نکات زیر را در زمان تعمیر یخچال در منزل، رعایت کنید:
  • در صورتی که از دیوار فاصله دارد، آن را به محل مشخص شده خود انتقال دهید.
  • مطمئن شوید که سیم و دو شاخه یخچال به پریز برق اتصال داشته باشد.
پیش از این که با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید، باید جدا شدن سیم اتصال بین یخچال و ورودی برق را مورد بررسی قرار دهید:
  • سیم اتصال بین یخچال و پریز برق را جدا نمایید.
  • این امکان وجود دارد که سیم رابط دچار مشکل شده و مانع از روشن شدن یخچال می شود.
یک دستگاه الکتریکی دیگر را با همان پریز بررسی نمایید.
  • باید دستگاه برقی دیگری را به همان پریز اتصال دهید و جریان برق را در دستگاه جدید بررسی کنید.
  • در صورتی که دستگاه جدید روشن نشد، ممکن است فیوز برقی معیوب شده باشد و نیاز به تعمیر دارد.
پس از استفاده از خدمات تعمیرات یخچال، حتما جریان برق را مورد بررسی قرار دهید:
  • برای مدت زمانی کوتاه، برق یخچال را قطع کرده و مجدد آن را وصل کنید.
  • به منظور تنظیم مجدد جریان، حتما از جعبه کلید و فیوز کمکم بگیرید.
  • با انجام این کار، جریان برق عمومی برای مدت زمانی قطع و مجدد وصل می گردد.

برای تعمیر یخچال چه ابزار نیاز داریم؟

پیش از این که اقدامی در جهت تعمیر یخچال صورت بگیرد، باید به درستی مراحل انجام این کار، بررسی شود. قطعاتی که نیاز به تعویض دارند و ابزار آلاتی که برای تعویض هر کدام نیاز می باشد، باید در دسترس قرار بگیرند. علاوه بر این باید عیب یابی یخچال انجام پذیرد تا به درستی ایراد تشخیص داده شود و قطعه خراب شده مشخص شود. به همین خاطر در این زمینه باید از یک تعمیرکار یخچال کمک بگیرید. اما می توانید لوازم و ابزار زیر را آماده نمایید:
  • پیچ گوشتی و ابزار مناسب
  • آمپر سنج
  • فشار سنج و شیر های سرویس
  • لامپ تست
  • کپسول گاز و ملحقات مربوط به شارژ گاز

چطور تعمیر یخچال که سرما ندارد را انجام دهیم؟

برای رفع مشکل عدم سرما داشتن یخچال، باید در ابتدا نوع دستگاه را مورد بررسی دهید. چرا که تعمیر یخچال های مکانیکی و تعمیر یخچال های الکترونیکی با هم تفاوت دارد.
برای تعمیر یخچال مکانیکی در زمینه رفع ایراد سرما نداشتن اقدامات زیر را دنبال کنید:
  • ممکن است عدم سرما داشتن یخچال، به دلیل پارگی و یا تغییر شکل لاستیک اطراف باشد.
  • ترموستات را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن آن را تعویض نمایید.
  • حتما نشت گاز را چک کنید.
  • وجود هر گونه ایراد در موتور و یا رله اضافه بار کمپرسور منجر به بروز این خرابی می شود.
به منظور تعمیر یخچال الکترونیکی در زمینه رفع خرابی سرد نشدن آن باید مراحل زیر انجام پذیرد:
  • یک به یک قطعات یخ زدایی را مورد بررسی قرار دهید.
  • ترمودیسک، ترموفیوز، برد الکترونیکی و المنت، قطعات یخ زدایی در یخچال های الکترونیکی می باشند.
  • این قطعات وظیفه دارند تا عمل یخ زدایی را در این مدل از یخچال ها انجام دهند.
  • باید فن مورد بررسی قرار بگیرد.
  • قرار دادن مواد غذایی جلوی شیر دمپر، باعث بروز این خرابی می شود.
  • ممکن است شیر دمپر سرما را به درستی انتقال داده باشد و دچار گرفتگی و انسداد نشده باشد.

برای تعمیر یخچال فریزر که فریزر سرما دارد ولی یخچال خنک نمی کند، چه کاری کنیم؟

در صورتی که فریزر سرما دارد اما سرمایی در یخچال احساس نمی شود، قطعات و بخش های مختلف در یخچال باید مورد بررسی قرار بگیرند که در ادامه آن ها را شرح داده ایم:
  • باید ابتدا شیر دمپر بررسی شود.
  • با گرفتگی این شیر، ممکن است که سرما به یخچال انتقال داده نشده و دریچه مسدود گردد.
  • شکستگی و یا انسداد دریچه دمپر با مواد غذایی، می تواند منجر به بروز این ایراد شود.
  • مطمئن شوید که فن فریزر سالم باشد.
  • لازم است بدانید که سرما از طریق فریزر به یخچال ورود پیدا می کند و انجام این پروسه بر عهده فن می باشد.
  • پره های فن را بررسی کنید.
  • این امکان وجود دارد که با روغن کاری شفت پروانه های فن، مشکل برطرف شود.
  • خارج شدن پره های پروانه نیز می تواند باعث از کار افتادگی این قطعه شود.
  • به جای تعویض فن، پروانه ها را عوض کنید تا مشکل برطرف شود.
  • در صورتی که مشکل رفع نشد، حتما فن را به طور کلی با فن سالم و سازگار با مدل یخچال فریزر جایگزین نمایید.

تعمیر فریزر که مواد غذایی را منجمد نمی کند، چگونه است؟

با وجود تفاوت میان یخچال های مکانیکی و الکترونیکی، برای تعمیر فریزر که مواد غذایی را منجد نمی کند، باید قطعات زیر در صورت وجود در ساختار دستگاه، مورد بررسی قرار بگیرند:
  • خرابی ترموستات
  • نشتی گاز
  • خرابی رله اورلود، خازن کمپرسور یا موتور
  • مشکل در فن
  • معیوب بودن قطعات دیفراست

برای تعمیرات موتور یخچال که داغ کرده، چه کاری انجام دهیم؟

بر اساس تئوری های تعمیرکاران یخچال، گرمای موتور تا حدودی طبیعی می باشد. اما گرمای بیش از حد آن نیاز به بررسی علت داغ شدن موتور یخچال دارد:
  • با بسته شدن مدار گاز، کمپرسور سعی به فشرده کردن گاز خواهد کرد و در صورت عدم توانایی انجام این کار، موتور یخچال داغ می کند.
  • خرابی رله اورلود و یا خازن که از قطعات موتور یخچال به شمار می آیند، موجب گرم شدن کمپرسور می شوند.
در برخی از مدل ها، یک خازن نیز با رله اورلود به کار گرفته شده است که در مجاورت کمپرسور قرار دارد:
  • در صورتی که کمپرسور سوخته باشد، داغ کرده و باید حتما با کمک تعمیرکار یخچال آن را تعویض نمایید.
  • ساید بای ساید ها یک فن در کنار کمپرسور خود دارند که خرابی آن منجر به داغ شدن موتور شده و باید در اولین فرصت تعویض شود.
اقداماتی که باید برای تعمیر مشکل برفک در یخچال فریزر ها انجام دهید:
  • در صورتی که یخچال مکانیکی، فاقد برد الکترونیکی می باشد، لازم است به منظور بررسی علت برفک زدن فریزر، خرابی لاستیک دور درب و معیوب بودن ترموستات را بررسی کنید.
  • ممکن است نیاز به تعویض این قطعات باشد تا مشکل برفک زدن برطرف گردد.
  • بروز ایراد عدم یخ زدایی در یخچال های بدون برفک، می تواند به دلیل خرابی لاستیک ها و قطعات یخ زدایی باشد.
  • سنسور یخ زدایی، برد الکترونیکی، ترموفیوز و المنت، قطعات یخ زدایی محسوب می شوند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.
  • فن در زمان بروز ایراد برفک در یخچال فریزر نیز باید چک شود.
  • وجود گرفتگی در قسمت فاضلاب یخچال یا فریزر نیز می تواند منجر به یخ زدگی این دستگاه شود.
  • حتما انسداد به وجود آمده در بخش فاضلاب را برطرف نمایید.

تجربه تعمیرکاران آی پی امداد برای تعمیرات مشکل صدا در یخچال فریزر

به منظور پرداخت هزینه های کم تر جهت تعمیر یخچال، تعمیرکاران آی پی امداد، در ادامه اقداماتی را برای رفع مشکل صدا دادن یخچال فریزر بیان کرده اند:
  • معیوب شدن فن ها، اعم از فن فریزر و یا فن کنار کمپرسور، منجر به صدا دادن یخچال فریزر می شود.
  • این امکان وجود دارد که فن با بدنه و یا کشو های فریزر یا یخ زدایی دلیل صدای زیاد یخچال فریزر باشد.
  • وجود برفک و عدم ذوب شدن یخ زدگی ها، موجب صدا دادن یخچال می شود.
  • در صورتی که تیغه فن به کشو های فریزر برخورد کرد و صدایی به گوشتان خود، کشو را کمی حرکت دهید تا صدا برطرف شود.
  • حتما هر یک از فن های آسیب دیده و خراب شده را تعویض کنید.
  • روغن کاری شفت می تواند مشکل صدا دادن یخچال فریزر را رفع کند.
  • شاتون زدن کمپرسور نیز دلیل دیگری برای صدای بلند یخچال می باشد که باید حتما اقدام به عوض کردن موتور کنید.

تعمیر اتومات نکردن یخچال در چند مرحله انجام می شود؟

بروز ایراد اتومات نکردن و بررسی علت یکسره کار کردن یخچال، در مراحل زیر انجام می پذیرد که تعمیرکاران آی پی امداد آن را شرح داده اند:
  • وجود پارگی و پوسیدگی در لاستیک درب، منجر به بروز این خرابی می شود.
  • با معیوب شدن ترموستات، کمپرسور خودکار روشن نمی شود.
  • حتما برای عوض کردن ترموستات آسیب دیده اقدام کنید.
  • بررسی کنید که یخچال به جای ترموستات، از سنسور، تایمر یا برد الکترونیکی برخوردار شده است یا نه.
  • با خراب شدن هر کدام، باید قطعات سالم و نو جایگزین شوند.
  • نشت گاز می تواند دلیل یکسره شدن یخچال باشد.
  • عواملی که موجب خنک نشدن یخچال می شوند، باید تعویض شوند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.