یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

لوله پلیکا ارزان در صنعت لوله

طراحی وب سایت حرفه ای

لوله پلیکا ارزان در صنعت لوله

۴۵۷ بازديد
لوله پلیکا همان لوله U-PVC است که اولین بار توسط شرکتی به همین نام تولید شد، به همین خاطر نام آن به لوله پلیکا تغییر یافت و با این اسم در میان افراد جا افتاد.

این لوله در رنگ های سفید و خاکستری تولید شده و در بازار نیز بیشتر به همین رنگ ها وجود دارند.  مقاومت نسبتا بالای این محصول در برابر صدماتی همچون پوسیدگی و زنگ زدن موجب شده تا استفاده از آن در مصارفی همچون سیستم های آبی، خطوط فاضلاب و سیم کشی های زیر زمینی بسیار بالا باشد.

تولید این محصول از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و قیمت تمام شده ی آن برای خریداران و مصرف کنندگان ارزان می باشد.

ساخت لوله پلیکا در گروه تخصصی صنعت لوله با به کارگیری بهترین مواد اولیه و کیفیت در ساخت انجام می شود تا بهترین محصولات در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

این گروه صنعتی مفتخر است که طی سال های گذشته فروش لوله پلیکا ارزان را به مشتریان خود در سراسر کشور داشته است تا در کنار ارائه بهترین کیفیت برای محصولات خود، قیمت تمام شده ی مناسبی را به مشتریان ارائه دهد.

تولید این لوله در شکل ها و مدل های مختلف موجب شده تا در مصارف مختلف صنعتی کاربرد های فراوانی داشته باشد.

می توان گفت که پر مصرف ترین ماده پلیمری پس از پلی اتیلن، UPVC است که به عنوان ماده ای جدید و رشد یافته از مواد دیگر مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.


ویژگی های لوله پلیکا چیست

در ساخت لوله پلیکا در گروه صنعت لوله بیشترین درصد خواص فنی و مکانیکی در نظر گرفته شده است تا در مصارف مختلفی بتواند مورد استفاده قرار گیرد.

 به طور تقریبی 90 درصد از یو پی وی سی تولید شده در سراسر دنیا به کمک سه فرآیند اکستروژن و قالب گیری از نوع تزریقی به محصول نهایی ساخته می شود.

درصد زیادی از یو پی وی سی اکسترود شده در تولید انواع مختلف لوله پلیکا همچون لوله های مجاری آب و فاضلاب و لوله های آب تحت فشار مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های زیادی در لوله پلیکا وجود دارد که موجب شده تا از این محصول در مصارف گوناگون استفاده گردد. یکی از این ویژگی ها، غیر رسانا بودن این لوله است و قسمت های بیرونی و داخلی لوله در برابر آسیب های ناشی از برخورد مواد شیمیایی و زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

 مشخصه ی دیگری که در این محصول وجود دارد، مقاومت شیمیایی بالای آن است که می تواند اثر مواد شیمیایی مختلف و خورنده را تا دمای 140 درجه فارنهایت را تحمل کند.

 همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، کاربرد های لوله پلیکا در صنایع مختلف بسیار بالا بوده و به دلیل مقاومت بالا در مقایسه با داشتن وزن پایین، ضریب ایمنی را در استفاده از این محصول بالا می برد.

 از این رو در گروه صنعتی صنعت لوله، تولید این محصول با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب برای عرضه انجام می شود. این لوله در عین مقاوم بودن بسیار انعطاف پذیر است، به این معنا که با توجه به تولید آن از یو پی وی سی خشک، تحمل فشار زیاد بدون ایجاد شکستگی را دارد.

ویژگی های لوله پلیکا چیست

کاربرد های لوله یو پی وی سی در صنایع مختلف

 استفاده از این لوله برای انتقال آب هیچ تاثیر منفی بر روی کیفیت آب نداشته و همین امر در کنار دیگر ویژگی های مهم این محصول، تولید آن را در گروه تخصصی صنعت لوله بسیار بالا برده است.

 دیواره های داخلی لوله دارای کمترین ضریب اصطکاک بوده و موجب کاهش مقاومت در برابر جریان آب می شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در این محصول، عایق حرارتی بودن آن است. این خاصیت غیر رسانایی موجب می شود تا لوله های تولید شده در گروه صنعتی صنعت لوله برای استفاده در پروژه های عایق حرارتی مورد استفاده قرار گیرند.

کاربرد این محصول در صنعت ساختمانی بالا بوده و تقریبا نیمی از یو پی وی سی های تولید شده در  صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

درصد قابل توجهی از کاربرد لوله پلیکا در صنایع ساختمانی مربوط به قسمت انتقال آب و فاضلاب، ساخت ناودان و کابل برق می باشد.

به دلیل استفاده های زیاد از لوله پلیکا در صنایع ساختمانی و نیاز همیشگی به این محصول در زمان های مختلف، گروه صنعتی صنعت لوله به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تخصصی ساخت لوله های یو پی وی سی، اقدام به تولید درصد زیادی از این محصول در سطح کشور نموده است که از طریق ارتباط با سایت این گروه می توان از نحوه ی تهیه ی محصولات تولیدی این مجموعه اطلاع کسب نمود.

بسیاری از مشتریان برای تهیه ی لوله ی مورد نیاز خود برای مصارف گوناگون به دنبال خرید لوله پلیکا ارزان هستند که گروه تخصصی و بزرگ صنعت لوله توانسته است تا نیاز هموطنان به تهیه ی لوله های یو پی وی سی با قیمتی مناسب را پاسخگو باشد.

کاربرد های لوله یو پی وی سی در صنایع مختلف

تولید انواع لوله یو پی وی سی در مجموعه ی صنعت لوله

 خریداران لوله پلیکا برای استفاده در مصارف مختلف می توانند این محصول را در ابعاد و تعداد مورد نیاز خود با قیمتی مناسب از این گروه تولیدی تهیه نموده و این محصولات را با ضمانت این مجموعه دریافت نمایند.

 لوله های یو پی وی سی تولید شده در این مجموعه ی صنعتی به سه دسته ی معمولی، نیمه قوی و فشار قوی تقسیم می شوند که هر یک دارای کاربرد ها و مصارف مخصوص به خود می باشند.

 استفاده از این لوله ها در مصارف مخابراتی، فاضلابی، جداره های چاه و سیستم های هوادهی بوده که هر یک اندازه مشخصی را دارا است.

لوله پلیکا به جهت استفاده در مصارف مختلف در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می شود تا هر یک برای مصارف مشخص مورد استفاده قرار گیرد.

آسان بودن حمل و نقل این نوع لوله در تعداد بالا به دلیل وزن پایین آنها موجب شده تا در کنار داشتن ویژگی های زیاد این محصول، خرید آن با اقبال بیشتری انجام شود.

گروه تولیدی صنعت لوله تولید انواع لوله های پی وی سی همچون لوله پلیکا را در مجموعه خود داشته  و طی سال های اخیر مناسب ترین قیمت را برای محصولات تولیدی خود در کنار ارائه ی آنها با کیفیتی بالا و مورد رضایت مشتریان در نظر داشته است.
https://sanatlooleh.com/polica-pipe

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.